اینستاگرام آپارات یوتیوب

هتل اتلانتیس دبی

چهارشنبه, 24 فروردین 1401
0 دیدگاه 347 بازدید

هتل اتلانتیس در راس نخل جمیرا کشور امارات در دبی ، که یک نخل مصنوعی در آب است واقع شده است. ساحل مصنوعی اختصاصی این هتل ، پارک آبی آکواریوم و طراحی بینظیر آن با تلفیق سبک دریایی و عربی باعث القای حس قرار داشتن در یک قصر باشکوه میشود. این هتل 1539 اتاق داشته و برای هر سلیقه رستورانی وجود دارد از غذای سنتی تا غذا های بین المللی همه و همه در این هتل جای دارند. علاوه بر تمام امکانات تفریحی مانند  تمام هتل های 5 ستاره ارائه امکانات ورزشی نیز مورد توجه قرار دارد در  این هتل زمین  تنیس و بسکتبال و ... با بهترین کیفیت ها و مربیان در کنار سایر خدمات رخ نمایی میکند.

این هتل بینظیر که هنر معماری دیوید راکول و جفری بیرز میباشد دارای 23 طبقه و 1539 عدد اتاق برای اقامت میهمانان هتل است. ارتفاع سقف این هل 19 متر است و شامل سنتر خرید و رستوران و نماهای بسیار زیباییست که حس راه رفتن در شهر داستانی پری دریایی و یا اتلانتیس را میدهد. از جمله شگفتی این هتل به پارک آبی و اکواریوم قدی و سرتاسری آن میتوان اشاره کرد برخی اتاق های خاص این هتل دارای نمایی از این اکواریوم و قرار گرفته در داخل اب هستند. برای افرادی که فوبیای غرق شدن ندارند میتواند اقامت در این اتاق ها تجربه دلپذیری باشد مساحت انها165متر است و حتی از حمام نیز میتوان موجودات دریایی را مشاهده کرد.

کف پوش های مرمری مجسمه های براق شیشه ای و پلاستیکی هنری، وان گرانیت است علاوه بر ان از عناصر هنری  دیگر لابی 8 نقاشی است که توسط البینوگنزالس اسپانی الاصل کشیده شده است که درمورد داستان های اساطیزی آتلانتیس میباشد

 

اشتراک گذاری :

نظرات 0

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد