اینستاگرام آپارات یوتیوب

تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

دوشنبه, 22 فروردین 1401
0 دیدگاه 335 بازدید

دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی اغلب به اشتباه به جای یکدیگر در نظر گرفته میشوند با وجود هم پوشانی بالا این دو مفهوم تفاوت های فاحشی با یکدیگر دارند. 

دکوراسیون داخلی بیشتر بر پایه تغییر اقلامی است  که در دیدرس قرار داشته و شامل اقلام تزیینی و مبلمان میشود. در این زمینه بیشتر جنبه زیبا شناسی مطرح میشود و دکوراتور خود را درگیر باز سازی و تغییر کاربری محیط مورد نظر نمیکند.

یک دکوراتور با سازندگان محصولات در نظر گرفته شده در طراحی در ارتباط است. یک مجموعه میتواند و همکاری بخش تولیدی علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی به تولید لوازم خاص و سفارشی بپردازد.

طراحی داخلی بر خلاف دکوراسیون داخلی شامل تغییر کاربری و تغییراتی در خود محیط مورد نظر میشود به عبارتی از رنگکاری تا چیدمان لوازم شامل حیه کاری طراح داخلی میباشد. به عبارتی همان نقشه کشی و جداسازی دائمی فضا های مورد نظر و ایجاد قالب کلی ساختمان.

هم پوشانی این دو شغل تا حد زیادی میباشد اما اگر به دنبال تغییر رنگ اتاق و تغییرات کلی تری در ظاهر محل مورد نظرتان میباشید لازم است از دانش یک طراح داخلی بهره ببرید.شرکت هنر چوب راشین ارائه کننده خدمات در طراحی دکوراسیون داخلی و نیز اجرا و ساخت طرح سفارشی لوازم مسکونی و اداری  میباشد که میتواند مشاوره لازم را در این زمینه ارائه کند.

با وجود انکه این دو شغل از یکدیگر جدا بوده میتوانند همزمان بر روی یک پروژه کار کنند با این تفاوت که زمان اجرای طراحی آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود و لازم است ابتدا طرح طراح داخلی در ساختمان اجرا شود و سپس با زیبایی شناسی دکوراتور داخلی تکمیل و نهایی شود.

اشتراک گذاری :

نظرات 0

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد