اینستاگرام آپارات یوتیوب

صفحه کابینت

ﺳﻪشنبه, 15 شهریور 1401
0 دیدگاه 728 بازدید

صفحه کابینت دارای طرح، جنس، کیفیت و قیمت های متفاوت است. لازم است در انتخاب جنس و اندازه و مشخصات صفحه کابینت با مشاورین و متخصصین این حوضه مشورت شود تا بهترین گزینه انتخاب گردد. از بین انواع صفحات موجود در بازار میتوان به کورین، کوارتز ،گرانیت ،سرامیک ، مرمرو استیل اشاره کرد.

علاوه بر جنس، صفحات کابینت دارای عرض و طول مشخص بوده و به صورت دو لب و یا یک لب گرد به فروش میرسند. پس لازم است نیاز مشتری به درستی برای انتخاب نوع صفحه کابینت بررسی شود. جنس صفحه کابینت میتواند چوبی، فلزی، سنگی و یا دست ساز باشد که هرکدام مزایا و معایب خود رادارند. برای انتخاب بهترین گزینه لازم است مزایا و معایب هر کدام به دقت بررسی شود. صفحات کابینت میتوانند 5سانت(3لایه 16 میلیمتری به همراه روکش تزیینی ملامینه رنگی) و یا 3 سانت(2ورق 16 میلیمتری باشد به همراه روکش ) و یا هفت سانت بوده و دارای عرض 60میباشند.

سنگ مصنوعی کورین:

این نوع سنگ که سنگ مصنوعی نیز نامیده میشود قابلیت شکل پذیری دارد. با توجه به داشتن قابلیت ساییدگی و شکل پذیری از این نوع سنگ برای ساخت طراحی های مختلف میتوان استفاده کرد. معمولا سنگ کورین ضخامتی بین 12الی13میلی متری دارد.

صفحه کابینت پی وی سی :

این نوع صفحه کابینت اغلب سفید بوده و مقاوم در برابر رطوبت است اما مشکل اصلی آن رنگ گرفتن، اسیب پذیری در برابر خراشیدگی و نیز مقاومت پایین در برابر حرارت است.

صفحه سنگی و سرامیکی :

صفحات سرامیکی دارای مقاومت خوبی میباشند اما مشکل اصلی آنها نگهداری و تمیز کردن است چراکه سخت تر تمیز میشوند. در مقابل صفحات گرانیتی و مرمر قراردارند که دارای تنوع طرح بالایی هستند و طبعا قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات دارند افرادی که اشیای آنتیک و یا لوازم طبیعی و شیک میپسندند و قیمت برای آنها ملاک نیست اغلب به سمت این دو گزینه روی میاورند. لازم به ذکر است مرمر نسبت به گرانیت مقاومت کمتری از خود نشان میدهد..

صفحه چوبی

این نوع صفحه به مراقبت زیاد و خاص نیاز دارد گران قیمت و خاص بوده و ترند شده و لوکس و سفارشی میباشد. برخلاف سنگ شکل پذیری راحتتری داشته و میتوان آن را با محصولات دیگر ترکیب کرد. برای نشان دادن طبیعی و بکر بودن جنس صفحات میتوان از زاویه دار کردن آنها خودداری کرد بلکه برش نامقارنی برای صفحات برای القای حس بودن در طبیعت ایجاد کرد.

 

 

اشتراک گذاری :

نظرات 0

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد